מה נלמד היום?
1. שפה
2. שפה
3. חשבון
4. מורשת
5. חשבון
6. מפתח הלב
שפה
חשיפה ראשונה לסיפור "הדברים האחרים"
קריאת המורה ושיחה בעקבות הסיפור.
כתיבה במחברת: אילו יכולתי, הייתי בוחרת ש... כי
משפחת מילים ב.ח.ר. - כתבו לכל מילה כינוי גוף מתאים.
שיעור מתוך מערכת השידורים הלאומית: מה כדאי לי?
חשבון
![]() |
מעבר לפעילות |
מציאת ההפרש/הסכום הגדול / הקטן ביותר. דיון במושג הפרש, סכום, מחובר, מחוסר.
עבודה בספר עמ' 153, 154,155
קבוצת הפרטני - עמו' 154 בלבד עם תיווך.
מפתח הלב
מחלקים את הכיתה לשתי קבוצות ומפעילים סטופר. עושים מרוץ שליחים ללוח בנושא שרשרת מילים. עליכם לכתוב מילה שמתחילה באות הסופית של המילה הקודמת. למשל: נחש-שאלה-המון-נפתלי-ירח-חתול-לימון וכו'. כמה מילים תצליחו לכתוב במשך 5 דקות?
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!