יום ה', 13/5


 בוקר טוב!

מפגש בוקר בשעה 9:30 בקישור הזה.

שפה
צפו בסרטון שבועות באתר בריינפופ. לאחר הצפייה ענו על החידון במשוב מידי.

משימת רשות בעקבות הסרטון:
בעבר, כשעסקו רוב בני ישראל בחקלאות, נהוג היה לשים בטנא את שבעת המינים המסמלים את כל טוב הארץ. היום, כשרובנו כבר לא חקלאים, חשבו על טנא חלופי אשר ייצג את "כל טוב הארץ" של ימינו. מה הייתם שמים בו ומדוע? 


כתבו את תשובתכם בתחתית הדף הזה, היכן שכתוב: "הזן את התגובה שלך..." 


חשבון
1. בחרו באחת הפעילויות ותרגלו את לוח הכפל.
 2. היכנסו לאתר עת הדעת - מתמטיקה שלב 3, בחרו את פרק 37: סימני התחלקות ב 2, 5, 10. 
בצעו משימות 1-11.



נסיים ביצירה לחג השבועות:

תגובות

  1. לדעתי צריך לשים בתנע בריאות אושר ושמחה.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. בטנא שלי אני יעשים כל טוב הארץ:שמחה אהבה ,גאבה, נדיבות,חברות משפחה מוכרבת וגרעינית,חברים.

    השבמחק
  4. בטנא שלי אני עשים את כל טוב הארץ :משפחה

    השבמחק
  5. בריאות פחות מסכים ושהיה שמחה.

    השבמחק
  6. בטנא שלי אני ישים את כל הטוב שארץ תציע

    השבמחק
  7. בטנא שלי אני ישים רק טוב ואת המשפחה הגרעינית והמורכבת ואת החברות המושלמת שלי ואני יהרוג את חמאס תודה וביי אגם קופרשטיין❤️

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך!