יום ג', 11/5

כיפת ברזל

נתראה בזום בשעה 9:30. 






מה שמעתם ברדיו? / ראיתם בטלויזיה?
מה היה קשה? איך הרגשתם? על מה חשבתם? איך אתם מרגישים כעת?

בחרו את אחד ההיגדים והשלימו אותו לפי הרגשתכם:

אני מקווה ש...               אני רוצה להאמין ש...           אני לא מבין...            אני פוחד מ...

אני מרגיש ש                     הייתי רוצה ש...                       היום אני חושב ש...        

אני בטוח ש...                 ברור לי ש                          אני סומך על       

היום אני חושב על...      אני חושש מ...           היום חשוב לזכור ש...        אני מאמין ש...           









חשבון 

משימה באופק: מה יודעת הצפרדע? - לתרגול כפל וחילוק.


שפה:

משימה באופק:
ים בירושלים, מאת שלומית כהן-אסיף

ולסיום...

בחרו בשקופית הנושאת את שמכם.
הקלידו את המתכון המשפחתי שלכם לחג השבועות.
הוסיפו תמונה מתאימה.
אפשר בהחלט להוסיף תמונה משפחתית.
אין לערוך שקופיות שאינן שלכם!!!






תגובות