יום שני, 5/4 לאחר פסח


1. קריאת בוקר

2. בוא נשמע, מה נשמע? 

"איקס עיגול חוויות"
מציירים על הלוח - לוח של "איקס-עיגול" עם תשעה תאים.
בכל תא כותבים מילה אחרת הקשורה לפסח או לחוויות מהחופשה. לדוגמא - אפיקומן, מדבר, מצות, יין, טיול, אורחים וכו'.
מחלקים את הכיתה לשתי קבוצות (קבוצות עיגולים וקבוצת איקסים).
כעת, בוחרים בכל תור נציג אחר מהקבוצה אשר יש לו חוויה לספר על אחד הנושאים שבלוח.
הנושא שהוא בוחר לספר עליו, יהיה המקום בו הוא ממקם את העיגול או האיקס.
מנצחת הקבוצה שיצרה רצף.
הפעילות מעוררת את כל הילדים לחשוב על חוויות הקשורות לחג ומשמשת מקפצה מצוינת לכתיבת חוויות לאחר מכן.

של מי החוויה הזאת?
כל ילד כותב חוויה ומעביר למורה.
לאחר מכן המורה קוראת חוויה והילדים צריכים לנחש של מי החוויה הזאת.




תגובות