יום ה', 29/4

 אנגלית

אנגלית

הבנת הנקרא

הבנת הנקרא + תהילה

חשבון + אורית

חשבון


9:30 תורנית מגרש קטן


שפה - עם תהילה המשך עבודה מטרימה על הטקסט צבי הים למתקשים:

ילדים לחיזוק הקריאה - עם תהילה: אורי א.,  טל, נמרוד, ינאי, מאי, אגם ק., תום, איתן ש. 

מילות הברקה בכרטיסיות:

קטנטנים, אורבות, כוונה, מקשות, מכשול, להרוס, השתקפות, מבחינים, עקבותיהם, טעות

זה בסדר לא להספיק את כל השלבים!

1. הילדים קוראים בלב וכשהמורה נותנת סימן, קוראים את המילה בצורה גלובלית במקהלה. 

2. איתור המילים בטקסט - הילדים מקבלים את הטקסט המצולם, כותבים את שמותיהם למעלה, מאתרים וממרקרים את המילים.

3. קוראים בלב את כל המשפטים שבהם מופיעות המילים הנ"ל. המורה תדגים איך היא קוראת בצורה לא מדויקת, חושבת על הקריאה שלה ומבינה שקראה מילה שאינה קיימת בעברית ולכן מתקנת את עצמה.

 כל ילד קורא משפט אחד מהמשפטים שמופיעות בהם מילות ההברקה. (לפני כן מתאמנים בקריאה בלב ובקריאה לפני חבר.) להקפיד על קריאה מדויקת, שוטפת ומוטעמת. 

4. הכתבה על לוח מחיק - המורה מראה מילה ומסתירה והילדים מנסים לכתוב אותה ללא שגיאות.

5. כתיבה במחברת - חברו משפט לכל מילה. (דיון: כיצד כותבים כך שאחרים יבינו מה כתבנו, בדיקה עצמית וכדומה)

6. בדיקת הכתיבה על ידי עמיתים.

קבוצה ב' איתי.

שפה - סיפור ל"ג בעומר והטקסט בר כוכבא.

המסיימים: כותבים הנחיות להדלקת מדורות.



חשבון - משוואות וסדר פעולות

420 = ___ + 50

___ + 342 = 1 : 342

24 = 3 - 9 X ___

30 = ___ - 4X8

200 = 200 - ____

___ *3 = 4 * 2 - 14





תגובות