יום ג' 27/4

 חשבון


חשבון + תהילה

הבעה + הדס

הבעה + הדס

חנ"ג

קריאה + תהילה

תורנית ב 9:30 מבואות + מאחורי הסטודיו


חשבון - סימני התחלקות ב 2 וב 10. כתיבה במחברת.

חשבון עם תהילה - קבוצת חיזוק כפל עם המתקשים: מורן, אביתר, איתן ש., שקד, ינאי, נוגה, אורי, מאי, אגם ק., תום. התקדמות נושא 1 + 2 יותר תרגילים ופחות מלל.

קבוצה ב' - שולטים: עמ' 116- 121





 

הבעה - המלצה על ספר



קריאה - 

ילדים לחיזוק הקריאה - עם תהילה: אורי א.,  טל, נמרוד, ינאי, מאי, אגם ק., תום, איתן ש. 

מילות הברקה בכרטיסיות:

קטנטנים, אורבות, כוונה, מקשות, מכשול, להרוס, השתקפות, מבחינים, עקבותיהם, טעות

זה בסדר לא להספיק את כל השלבים!

1. הילדים קוראים בלב וכשהמורה נותנת סימן, קוראים את המילה בצורה גלובלית במקהלה. 

2. איתור המילים בטקסט - הילדים מקבלים את הטקסט המצולם, כותבים את שמותיהם למעלה, מאתרים וממרקרים את המילים.

3. קוראים בלב את כל המשפטים שבהם מופיעות המילים הנ"ל. המורה תדגים איך היא קוראת בצורה לא מדויקת, חושבת על הקריאה שלה ומבינה שקראה מילה שאינה קיימת בעברית ולכן מתקנת את עצמה.

 כל ילד קורא משפט אחד מהמשפטים שמופיעות בהם מילות ההברקה. (לפני כן מתאמנים בקריאה בלב ובקריאה לפני חבר.) להקפיד על קריאה מדויקת, שוטפת ומוטעמת. 

4. הכתבה על לוח מחיק - המורה מראה מילה ומסתירה והילדים מנסים לכתוב אותה ללא שגיאות.

5. כתיבה במחברת - חברו משפט לכל מילה. (דיון: כיצד כותבים כך שאחרים יבינו מה כתבנו, בדיקה עצמית וכדומה)

6. בדיקת הכתיבה על ידי עמיתים.


קבוצה ב' איתי: 

כללים למדורה בטוחה

תגובות