יום ראשון, 11/4

 כ"ט בניסן, 14 לעומר

חוזרים לכיתה מלאה. התארגנות.

שעון פגישות. כל ילד מקבל דף גזור לעיגול וכותב את מספרי השעון. 

הילדים מסתובבים בכיתה וקובעים פגישות עם ילדים נוספים ומתאמים שעה בשעון שלהם.

המורה מכריזה על שעה, והילדים "נפגשים" ומשוחחים על נושאים שהמורה מעלה.

שאלות לשיחה:

1. בעיצומה של תקופת הקורונה כשאמרו לחלק לקפסולות, כיצד הרגשתם?

2. כיצד אנחנו מרגישים עכשיו בכיתה השלמה?

3. מה שנאתי בקפסולות ומה אהבתי?

4. איזה כללים כדאי שיהיו בכיתה כדי שיהיה גיבוש חברתי?

5. אמרו על עצמכם משפט אחד אמת ומשפט אחד שקר. על החבר לנחש מה אמת ומה שקר.

6. ספרו על חוויה מחג הפסח.

7. מצאו לפחות שלושה דברים משותפים ביניכם.

8. אם הייתי בעל חיים, מה הייתי מעדיף להיות ולמה?

9. ספר טוב שקראתי.

10. ספרו בדיחה זה לזה

11. מקרה מצחיק שקרה לכם.

12. איזו מתנה הייתם רוצים ליום ההולדת הקרוב ולמה. 


חשבון - כפל וחילוק

שפה - גן החיות התנכ"י. למידה משותפת בקבוצות.


תגובות