|
סוג מפגש |
מקצוע / מורה |
משימות לביצוע |
||
8:00 |
זום |
אנגלית
/ ענת |
האות Tt |
||
8:50 |
|||||
הפסקה |
9:30-10:00 |
||||
10:00 |
עצמאי |
שפה
- איילת |
דף עבודה מקוון |
||
10:50 |
זום |
חשבון
- אורית |
לסיים פרק 14 |
||
הפסקה |
11:30-12:00 |
||||
12:00 |
זום |
חן |
משימה ב"גלים" |
||
12:40 |
עצמאי |
סיכום
שבוע/איילת |
|
8:00 שיעור אנגלית
המשימות להיום לקרוא את הטבלה שמצורפת מעמוד 47 בספר. ולסיים לכתוב את האות Tt בעמוד 40 בחוברת הקטנה.9:30 הפסקה
פרק 10: רוניה וברק עוברים לגור ביער
10:00 שיעור שפה
דף עבודה מקוון - כתיבת תשובות מלאות.
סיימתם? יופי. כעת פתחו את קלאסדוג'ו והקליטו את עצמכם קוראים את דף העבודה, שאלה-תשובה, שאלה-תשובה בצורה מוטעמת וברורה.
10:50 שיעור חשבון
שיעור בזום: סיום פרק 14 בספר.
11:30 הפסקה
12:00 שיעור שפה
א. קוראים את השיר:
מִלִּים אֲחָיוֹת
מֵאֵת דָּתִיָּה בֶּן דּוֹר, מִתּוֹךְ "כָּכָה זֶה בְּעִבְרִית"יֵשׁ בְּעִבְרִית מִלִּים אֲחָיוֹת,
שֶׁאוֹמְרוֹת אוֹתוֹ הַדָּבָר.
וְלַמְרוֹת שֶׁהֵן אוֹמְרוֹת אוֹתוֹ הַדָּבָר,
אַף אַחַת מֵהֶן לֹא מְיֻתֶּרֶת,
כִּי הֵן אוֹמְרוֹת אוֹתוֹ הַדָּבָר
קְצָת אַחֶרֶת.
וְלָכֵן,
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - נֹאמַר וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - נַגִּיד.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - חָבֵר וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - יָדִיד.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - אִילָן וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - עֵץ.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - לֵיצָן וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - לֵץ.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - גֶּשֶׁם וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - מָטָר.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד מָקוֹם - וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - אֲתָר.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - חַמָּה וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - שֶׁמֶשׁ.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד אֶתְמוֹל בָּעֶרֶב וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - אֶמֶשׁ.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד נָא וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - בְּבַקָּשָׁה.
אֶפְשָׁר לְהַגִּיד - שֶׁקֶט וְאֶפְשָׁר לוֹמַר - שָׁ.
כִּי הֵן אוֹמְרוֹת אוֹתוֹ הַדָּבָר קְצָת אַחֶרֶת.
ב. קריאת השיר בחלוקת תפקידים.
ג. ילד או מורה קוראים שורה, והילדים במקהלה משלימים את המילה הנרדפת.
ג. עבודה עצמאית באתר "גלים".
12:40 טופס סיכום שבוע.
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!