יום שלישי, 5/1

 


 

גבעות בר

קיבוצים

1

שפה - איילת

שפה – גל

2

שפה – איילת

שפה - גל

הפסקה

9:30-9:45

9:30-9:45

3

מדעים – זום זהבית

מדעים – זום זהבית

4

מדעים - גל

מדעים - איילת

הפסקה

11:45 – 12:00

11:45-12:00

5

חנ"ג - גל

חנ"ג - איילת








שיעור שפה

א. בשיעור שפה למדנו על שמות עצם.

נשחק בחידון קצר. הניחו ראש על השולחן ואני אגיד לכם משפטים. אם המשפט נכון - הרימו אצבע אחת. אם המשפט לא נכון - הרימו שתי אצבעות.

1. שם עצם זה שם של העצם של הכלב שלי. (לא נכון)

2. שם עצם זה שם של דבר כלשהו. (נכון)

3. כדי לזהות שם עצם אני בודק מי עשה אותו. (לא נכון)

4. כדי לזהות שם עצם, אני הופך אותו לצורת רבים. (לא נכון)

5. כדי לזהות שם עצם, אני מוסיף לו ה' הידיעה וכינוי שייכות. (נכון)

6. המילה חלום היא שם עצם מופשט. (נכון)

7. שם עצם מופשט זה שם עצם של משהו שאפשר לראות. (לא נכון)

8. שם עצם מופשט זה שם של משהו שאי אפשר לראות. (נכון)

9. מהדק, קופסה, תנור מרק הם שמות עצם מוחשיים. (נכון)

10 אהבה, געגוע, סקרנות הם שמות עצם מופשטים. (נכון)

בוקר טוב!


ב. כעת, אציג לפניכם קבוצת מילים ועליכם להחליט מהי המילה שהיא שם עצם.

(הציגי את המצגת החל משקופית מס' 14 קישור למצגת.


ג. עבודה בדף עבודה על שמות עצם (בתקווה שיודפס עד אז. אם הודפס, אז הדפים יהיו על השולחן שלך).


ד. היום נלמד על שמות תואר.

להזמין ילד שיצא החוצה.

לבחור בילד כלשהו שהכיתה תתאר אותו והילד שיצא יצטרך לנחש על מי מדובר.

מה עשינו? תיארנו את הילד. השתמשנו במילות תואר. אילו מילות תואר אתם מכירים?

ה. נצפה במצגת הבאה ונלמד על מילות תואר.

(תתקדמי לאט ובזהירות. לא חייבים להספיק את כל המצגת. בצעו את המשימות במחברת. עדכני אותי לאיזו שקופית הגעת.)



שיעור מדעים

קישור לזום

כיצד כותבים דו"ח ניסוי.


תגובות