|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
שפה-איילת |
מולדת - אורית |
2 |
חנ"ג - אייל |
מוסיקה - אורית |
הפסקה |
9:30-9:45 |
9:30-9:45 |
3 |
מולדת - אורית |
חנ"ג - חן |
4 |
מוסיקה - אורית |
שפה - איילת |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
תורה - איילת |
תורה - אורית |
שיעור שפה
א. החוזקות שלי.
בשבוע שעבר דיברנו על כוח הרצון ושליטה עצמית.
השבוע: שיתוף פעולה ועבודת צוות. "טובים השניים מן האחד"
כתבו על מקרה בו הצלחתם להפגין את אחת החוזקות הנלמדות.
ב. קריאה בהטעמה של הטקסט משבוע שעבר.
שרגא וביש גדא - אליעזר בן יהודה
שיעור מולדת - הזכות לשוויון, עמ' 26-27
היום נדבר על הזכות לשוויון. מה פירוש הזכות הזאת?
צפו בסרטון ומצאו את התשובה:
מה דעתכם על הטענה המושמעת בסרטון, שנשים לא יכולות לעבוד בכל עבודה, כי הן נכנסות להיריון?
צפו בסרטון הבא, הסתדרו במעגלים וספרו מה ראיתם בסרטון. השתמשו בכמה שיותר מילות קישור מסוג רצף: (אין לחזור על מילה פעמיים).
בהתחלה, לאחר מכן, ואז, בהמשך, אחר כך, לבסוף.
מה ידוע לכם על המושג אפליה בשל צבע?
מה ידוע לכם על המושג אפליה בשל לאום?
אם יש לכם הורים שנולדו בחו"ל (וגם אם לא), שאלו אותם, האם הם חוו אפליה בשל היותם יהודים.
שאלו את האמהות שלהם, האם הן חוו אפליה בשל היותן נשים.
שיעור תורה
- (יב) וַיַּגֵּד יַעֲקֹב לְרָחֵל כִּי אֲחִי אָבִיהָ הוּא וְכִי בֶן־רִבְקָה הוּא וַתָּרָץ וַתַּגֵּד לְאָבִיהָ׃
- (טו) וַיֹּאמֶר לָבָן לְיַעֲקֹב הֲכִי־אָחִי אַתָּה וַעֲבַדְתַּנִי חִנָּם הַגִּידָה לִּי מַה־מַּשְׂכֻּרְתֶּךָ׃
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!