| 
   
  | 
  
   גבעות
  בר  | 
  
   קיבוצים  | 
 
| 
   1  | 
  
   שפה - איילת  | 
  
   חשבון - אורית  | 
 
| 
   2  | 
  
   שפה - איילת  | 
  
   חשבון - אורית  | 
 
| 
   הפסקה  | 
  
   9:30-9:45  | 
  
   9:30-9:45  | 
 
| 
   3  | 
  
   חשבון - אורית  | 
  
   שפה- איילת  | 
 
| 
   4  | 
  
   חשבון - אורית  | 
  
   שפה - איילת  | 
 
| 
   הפסקה  | 
  
   11:45-
  12:00  | 
  
   11:45-12:00  | 
 
| 
   5  | 
  
   חממה מצמיחה - איילת  | 
  
   חשבון - אורית  | 
 
9:15 ארוחת עשר.
9:30 - 9:45 הילדים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שאורית משגיחה. גבעות בר משחקים בלובי, קיבוצים בחצר ממול.
11:45-12:00 הפסקה לשתי הקפסולות, איילת משגיחה. גבעות בר בחצר וקיבוצים בלובי.
שיעור שפה
טקסט: מי יציל את חיות הבר
קריאה מדויקת ומוטעמת ומשפטי מפתח.
שיעור חשבון
![]()  | 
| חידות לפתיחת השיעור | 
חיבור וחיסור עם נעלמים (קשר בין סכום למחוסר)
ומבדק (בתקווה שהדף יהיה מצולם בזמן)
חיסור במאונך עם פריטה
שיעור חממה מצמיחה
זריעה בעציצים וכתיבה במחברת:
היום זרעתי...
אני מרגיש...
אני מצפה / מקווה...
ציור: כך העציץ שלי נראה.
ציור 2: כך אני מקווה שהעציץ שלי ייראה בסופו של דבר.
"הזורעים בדמעה - ברינה יקצורו"
איך המשפט הזה קשור לחיים שלי?

תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!