|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
שפה – אייל |
חשבון – איילת |
2 |
חינוך גופני – אייל |
חשבון-איילת |
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
חשבון – איילת |
שפה – זהבית |
4 |
חשבון-איילת |
חינוך גופני – זהבית |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
השלמת משימות | השלמת משימות |
סדר ההפסקות:
שפה
א. סבב מה נשמע:
מה שלומכם? איך עבר סוף השבוע? חוויה שברצונכם לשתף? באיזה מצב רוח אתם מגיעים לשבוע הלמידה הקרוב?
ב. מילים של חורף.
אילו מילים הקשורות לחורף אתם מכירים? המורה כותבת על הלוח מילים שהילדים אומרים. (שמש אסוציאציות)
מציגים את כלל הכתיב שנמצא כאן, בראש העמוד: רוב המילים הקשורות ברטיבות נכתבות באות ט'.
חשבו על "מילים רטובות" נוספות...
הילדים מעתיקים למחברת את רשימת המילים שנוצרה.
סדרו את המילים הבאות לפי סדר הא"ב:
תפוזים, קריר, עננים, רוחות, מעיל, יורה, מלקוש, קשת.
נשאר זמן? מצוין.
חשבו על דו שיח דמיוני בין שני עננים שנפגשים ביניהם. מה לדעתכם הם יאמרו זה לזה? בוחרים שני תלמידים שממחיזים דו שיח.
הסתדרו בזוגות / קבוצות. חשבו על שני פריטים שקשורים לחורף שנפגשים ביניהם ותכננו דו שיח. (אפשר גם תלת-שיח) הציגו לכיתה.
חינוך גופני
זהבית- אפשר להיעזר במערכת השידורים - כאן. אייל, לך אני לא אומרת מה לעשות.
חשבון
א. כפל
משחק שירה בציבור:
ג. המורה מציגה תרגיל על הלוח: 4,135+3,852
פתרו את התרגיל בלוח המחיק. הציגו את הדרך בה פתרתם.
מזמינה ילדים ללוח להסביר כיצד פתרו.
מציגה על הלוח את התרגיל: 234+29. פתרו והציגו את הדרך בה פתרתם.
שוב מזמינה ילדים ללוח להסביר.
הילדים מתקדמים עד עמ' 109 משימה 10 כולל.
מי שסיים, מראה למורה. המורה מסבירה בקבוצות קטנות את משימה 11-12 והילדים ממשיכים להתקדם באופן עצמאי עד עמ' 112.
שעה אחרונה
השלמת משימות ועבודה פרטנית עם הילדים הזקוקים לכך.
מי שסיים הכל, מבצע פעילות שקטה במקום: קריאת ספר, כתיבה חופשית ניקיון השולחן, עזרה לחבר וכדומה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!