|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
שפה – איילת |
שפה - ענת |
2 |
||
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
חשבון – איילת |
חשבון - ענת |
4 |
||
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
סיכום שבוע ופעילות חברתית – איילת |
סיכום שבוע ופעילות חברתית - ענת |
שפה
א. הכתבה
פעלים על גוף נוכח בזמן עבר.
להקריא את הפעלים הבאים, הילדים צריכים לכתוב אותם.
שמעת אכלת קטפת לבשת קראת
לכתוב את השורשים הבאים על הלוח - הילדים צריכים להטות לפועל בגוף נוכח זמן עבר:
ח.ב.ש ח.ת.ך ח.ב.א ט.ע.מ מ.צ.א
ב. הבנת הנקרא
חשבון
כפל וחילוק
א. יישומטיקה : לימוד בעל פה של לוח הכפל. ללחוץ למטה על הכיתוב: "עשרה תרגילים".
כל ילד פותר תרגיל אחד ואז בודקים בכמה זמן הצליחה הכיתה לפתור עשרה תרגילים.
בסיבוב הבא מנסים לפתור עשרה תרגילים בפחות זמן.
ב. מקרינים על הלוח את התרגילים הבאים ומזמינים את הילדים לפתור.
לאחר מכן קוראים במקהלה תרגיל -תרגיל עם הפתרון.
ג. משחק: מלך התנועות. מזמינים ילד שיעשה תנועות וכולם מבצעים איתו את התנועות תוך כדי שקוראים במקהלה את התרגילים ופתרונם. ילד שמתבלבל - יושב.
(בתור הבא, מזמינים ילד אחר להיות מלך התנועות, והילדים שאמרנו להם לשבת - מוזמנים לנסות שוב.)
![]() |
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!