יום רביעי, 25/11

 


 

גבעות בר

קיבוצים

1

חשבון– אורית

שפה - איילת

2

חשבון - אורית

שפה - איילת

הפסקה

9:15-9:30

9:45-10:00

3

שפה – איילת

חשבון – אורית

4

שפה - איילת

מוסיקה - אורית

הפסקה

11:15-11:30

11:45-12:00

5

מוסיקה - אורית

חשבון - איילת

סדר ההפסקות:

9:30 ארוחת עשר.

9:45 - 10:00 הילדים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שגל משגיח. גבעות בר משחקים בלובי, קיבוצים בחצר ממול.

11:45-12:00 הפסקה לשתי הקפסולות, איילת משגיחה. גבעות בר בחצר וקיבוצים בלובי.

שיעור חשבון

א. כפל וחילוק

משחק מתוך אופק לומדים בכיף: מספר פיצוץ - כפולות של 3,4,5

פותחים מחברת מבדקים בחשבון. (מי שאין לו - פותח מחברת חשבון)

המורה כותבת על הלוח תרגילים בסגנון הפעילות מתוך אופק. הילדים מעתיקים ופותרים.

בודקים יחד.

ב. המרה בתרגילי חיבור בתחום הרבבה (נושא 10 עמ' 126)

המורה כותבת על הלוח את המספרים הבאים:

140, 139, 134, 143, 129.

כתבו על הלוח המחיק שלכם - מבלי לחשב - זוג מספרים שהסכום שלהם הוא הקטן ביותר.

כתבו על הלוח המחיק תרגיל לחישוב הסכום הקטן ביותר ופתרו. (המורה עוברת ומסתכלת אם הילדים יודעים לפתור עם המרה ולפי זה מחליטה איך להתמקד ובמי.)

דיון:



כתבו על הלוח המחיק שלכם - מבלי לחשב - זוג מספרים שהסכום שלהם הוא הגדול ביותרכתבו על הלוח תרגיל תואם ופתרו. (שוב - בדיקה)


פותרים עד עמ' 131.
ממשיכים. (גם אם כולם עדיין לא סיימו, תגידי להם לעצור.)

המחישו בעזרת האביזרים את המספר 238.
כעת הוסיפו לאביזרים לוחית של מאה, שתי רצועות עשר וארבע יחידות.
נכתוב על הלוח המחיק את התרגיל שיצא. 

כך שירי פתרה. מדוע היא כתבה 2 בטור של היחידות ו-1 בטור של העשרות? השלימו את החישוב שלה.


מתקדמים בנושא 10, כל אחד בקצב שלו. אין ש"ב בשלב הזה.

שיעור שפה


מאזכרים - דף עבודה וטקסט לתרגול.




תגובות