יום שני, 23/11

 


 

גבעות בר

קיבוצים

1

תנ"ך – ליאת

תנ"ך – איילת

2

תנ"ך - ליאת

תנ"ך - איילת

הפסקה

9:15-9:30

9:45-10:00

3

גיאומטריה – ליאת

גיאומטריה - איילת

4

גיאומטריה - ליאת

גיאומטריה - איילת

הפסקה

11:15-11:30

11:45-12:00

5

סיכום יום

סיכום יום

סדר הפסקות:

9:15 ליאת נותנת משימה לתלמידים ויוצאת להפסקה. אביטל מחליפה. 

9:30 ליאת חוזרת לכיתה והילדים אוכלים ארוחת בוקר.

9:45-10:00 אני יוצאת להפסקה בזמן שהתלמידים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שליאת שומרת. גבעות בר משחקים בלובי והקיבוצים בחצר ממול.

11:15-11:30 שילוב מחליפה את איילת. (בקפסולה השנייה - שיעור רצוף עד ההפסקה)

11:45-12:00 איילת משגיחה על שתי הקפסולות. גבעות בר בחצר והקיבוצים  בלובי. ליאת בהפסקה. 

שיעור תנ"ך

בשבוע שעבר למדנו שיעקב קיבל מעשיו את הבכורה.

כעת בואו נראה מה קורה בהמשך. 

(הקריני להם את אברהם כהן, מספר הסיפורים, עד  העיגול השני ואז תשאלי את השאלות שמצורפות מתחת.)

התכנית של יצחק:

התכנית של רבקה: (עד העיגול השלישי)





יעקב גונב את הבכורה (עד העיגול הרביעי)

עשיו מגלה מה קרה

נשאר זמן? מצוין. בקשי מהם להכין המחזה לנלמד. 

ש"ב משימה בילקוט הדיגיטלי: יעקב ועשיו - סיפור של חושים


שיעור גיאומטריה

א. משחק כפל וחילוק: מה יודעת הצפרדע מתוך אופק. 

ב. בשבוע שעבר למדנו על זווית ישרה. הוציאו את השקף שגזרנו בשבוע שעבר וכל מי שמוצא ברחבי הכיתה חפץ או עצם שיש בו זווית ישרה, מצביע וניגש להראות לנו.

היום נלמד על זווית חדה.
ניקח שתי רצועות להרכבה ונבנה בעזרתן זווית ישרה. נשרטט בזהירות את הזווית שיצאה על הלוח המחיק, תוך כדי שאנו אוחזים ברצועות על גבי הלוח. נשאיר את הרצועות על הלוח, אבל נקרב מעט את אחת הרצועות אל רעותה ונשרטט את הזווית. קיבלנו זווית חדה.
לזווית חדה יש מפתח קטן מאשר לזווית הישרה. 

ג. בספר: עמ' 45-49.

נשאר זמן? מצוין. משחק הזוויות החדות באתר יישומטיקה, לשתי קבוצות. 

סוף יום

סיום משימות בגיאומטריה, או חזרות להצגה בתנ"ך.


תגובות