יום ראשון,22/11

 



 

גבעות בר

קיבוצים

1

שפה – אייל

חשבון – איילת

2

חינוך גופני – אייל

חשבון-איילת

הפסקה

9:15-9:30

9:45-10:00

3

חשבון – איילת

שפה – זהבית

4

חשבון-איילת

חינוך גופני – זהבית

הפסקה

11:15-11:30

11:45-12:00

5

סיכום יום

סיכום יום








סדר הפסקות:

9:15 - אביטל מחליפה את אייל. 9:30 - אייל חוזר. ארוחת עשר.

9:45 שתי הקפסולות בהפסקה, אייל משגיח. גבעות בר בלובי, קיבוצים בחצר.

11:15 - אורלי מחליפה את זהבית.

11:45 - שתי הקפסולות יוצאות להפסקה, זהבית משגיחה. גבעות בר בחצר, קיבוצים בלובי.

שיעור שפה

כתיב - גופים.

לכתוב על הלוח בגדול: שמות גוף. (סיעור מוחות) אילו שמות גוף אתם מכירים? (צריכים להיות 10 בסך הכל). כותבים על הלוח ומדגישים את האותיות ה"בעייתיות".

בואו ננסה למיין את הגופים באיזשהי דרך. תסתדרו בזוגות ובעזרת לוח מחיק תנסו למיין את הגופים לפי מה שנראה לכם. שימו לב שכתבתם ללא שגיאות...

(מיונים אפשריים: זכר-נקבה, יחיד-רבים, מדבר-נוכח-נסתר, גוף ראשון-שני-שלישי)

במחברת:

מעתיקים את הגופים ומדגישים אותיות "בעייתיות".

כתבו ליד כל פועל את הגוף המתאים לו.

נִרְטַבְתִּי -                       הִמְטִירָה - 

הִתְפַּתֵּחַ -                       נְסַעְתֶּן - 

טָבַלְתָּ -                          שָׁטְפוּ - 

טִפְטְפָה -                        טְבַעְתֶּם - 

שָׂטְנוּ -                           הִרְטִיבוּ - 

סָחַטְתְּ -                         הִתְעַטְּשׁוּ - 

חברו משפט בן ארבע מילים לפחות לכל גוף. האם תצליחו לחבר משפט ארוך יותר? הדגישו את מילת הגוף בצבע עיפרון אדום.

שיעור חשבון

א. כפל וחילוק 

יישומטיקה: כפל וחילוק במשושים. משחק לשתי קבוצות

ב. בדיקת ש"ב בדגש על בעיות מילוליות:

עמ' 116


עמוד 120


עמוד 121



ג. מחברת מבדקים:

חיבור וחיסור במאוזן.

142+35                                597-293

203+64                                650-240

496+180                              5,742-411

1,328+2,571                        6,809-203

6,230+267                          5,682-2,671

ד. לסיים בספר נושא 9.

מי שסיים, ניגש למורה להקנייה והסבר נושא 10 - המרה בתרגילי חיבור בתחום הרבבה.


סוף יום

משחק מתוך אתר אופק:

כפר היצורונים - אני, את או אתה?




תגובות