יום שני, 2/11


 סדר יום

1+2 שפה

א. קריאת בוקר (10 דק')

ב. כתיב - המורה כותבת על הלוח שורש והילדים כותבים בלוח המחיק את הפעולה בגוף נוכח.

שורש

אתה...

א.כ.ל

אכלת

ל.מ.ד

 

ש.ח.ק

 

ק.ט.פ

 

ש.א.ל

 

ק.ר.א

 

מ.ס.ר

 

מעתיקים למחברת את הכלל שלמעלה ומקשטים.

מעתיקים כל שורש בשורה נפרדת ולידו את הפעולה המתאימה.

א.מ.ר -                      נ.ס.ע -                     ב.ש.ל -             נ.ג.ס - 

ט.פ.ל -                      ש.מ.ע -                    מ.ח.ק -             פ.ת.ח - 

ג. כתיבת דעה מנומקת

קוראים את הטקסט בעמוד 4 "מכשיר הטלפון והטלפון הנייד" ודנים בסוגיית הצבת תחנת אלחוט בחצר בית ספר. כל מי שמביע דעה צריך לנמק.

לדעתי.... מפני ש...

כותבים את התשובה בחוברת שפה, עמ' 7 (שאלה 10)

מי שמסיים כותב במחברת שפה תשובה לשאלה: האם לדעתכם צריך לתת לילד בכיתה ג' טלפון חכם? נמקו תשובתכם.


3+4 חשבון

מחברת מבדקים: כפל וחילוק 

3X4,        8X8,        24:3,        32:8    5X5    6X6    20:4    14:2    21:7        7X7

עיגול מספרים

מעבדת ישר מספרים באופק.

הסבר ותרגול העקרונות של עיגול מספרים


מתקדמים עד עמ' 94 בספר. (לסיים נושא 7)
מי שסיים - מגיש את הספר לבדיקת המורה ומקבל דפי תרגול מודפסים.

שעה 5 - משחקים לחיזוק הכתיב



משוב לסיכום יום


תגובות