סדר יום
1+2 שפה
א. קריאת בוקר (10 דק')
ב. כתיב - המורה כותבת על הלוח שורש והילדים כותבים בלוח המחיק את הפעולה בגוף נוכח.
| 
   שורש  | 
  
   אתה...  | 
 
| 
   א.כ.ל  | 
  
   אכלת  | 
 
| 
   ל.מ.ד  | 
  
   
  | 
 
| 
   ש.ח.ק  | 
  
   
  | 
 
| 
   ק.ט.פ  | 
  
   
  | 
 
| 
   ש.א.ל  | 
  
   
  | 
 
| 
   ק.ר.א  | 
  
   
  | 
 
| 
   מ.ס.ר  | 
  
   
  | 
 
מעתיקים למחברת את הכלל שלמעלה ומקשטים.
מעתיקים כל שורש בשורה נפרדת ולידו את הפעולה המתאימה.
א.מ.ר - נ.ס.ע - ב.ש.ל - נ.ג.ס -
ט.פ.ל - ש.מ.ע - מ.ח.ק - פ.ת.ח -
ג. כתיבת דעה מנומקת
קוראים את הטקסט בעמוד 4 "מכשיר הטלפון והטלפון הנייד" ודנים בסוגיית הצבת תחנת אלחוט בחצר בית ספר. כל מי שמביע דעה צריך לנמק.
לדעתי.... מפני ש...
כותבים את התשובה בחוברת שפה, עמ' 7 (שאלה 10)
מי שמסיים כותב במחברת שפה תשובה לשאלה: האם לדעתכם צריך לתת לילד בכיתה ג' טלפון חכם? נמקו תשובתכם.
3+4 חשבון
מחברת מבדקים: כפל וחילוק
3X4, 8X8, 24:3, 32:8 5X5 6X6 20:4 14:2 21:7 7X7
עיגול מספרים
מעבדת ישר מספרים באופק.
הסבר ותרגול העקרונות של עיגול מספרים

תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!