סדר יום
1+2 שפה
א. קריאת בוקר (10 דק')
ב. כתיב - המורה כותבת על הלוח שורש והילדים כותבים בלוח המחיק את הפעולה בגוף נוכח.
שורש |
אתה... |
א.כ.ל |
אכלת |
ל.מ.ד |
|
ש.ח.ק |
|
ק.ט.פ |
|
ש.א.ל |
|
ק.ר.א |
|
מ.ס.ר |
|
מעתיקים למחברת את הכלל שלמעלה ומקשטים.
מעתיקים כל שורש בשורה נפרדת ולידו את הפעולה המתאימה.
א.מ.ר - נ.ס.ע - ב.ש.ל - נ.ג.ס -
ט.פ.ל - ש.מ.ע - מ.ח.ק - פ.ת.ח -
ג. כתיבת דעה מנומקת
קוראים את הטקסט בעמוד 4 "מכשיר הטלפון והטלפון הנייד" ודנים בסוגיית הצבת תחנת אלחוט בחצר בית ספר. כל מי שמביע דעה צריך לנמק.
לדעתי.... מפני ש...
כותבים את התשובה בחוברת שפה, עמ' 7 (שאלה 10)
מי שמסיים כותב במחברת שפה תשובה לשאלה: האם לדעתכם צריך לתת לילד בכיתה ג' טלפון חכם? נמקו תשובתכם.
3+4 חשבון
מחברת מבדקים: כפל וחילוק
3X4, 8X8, 24:3, 32:8 5X5 6X6 20:4 14:2 21:7 7X7
עיגול מספרים
מעבדת ישר מספרים באופק.
הסבר ותרגול העקרונות של עיגול מספרים
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!