יום חמישי, 19/11

 

 

גבעות בר

קיבוצים

1

שפה – איילת

שפה – ענת

2

שפה - איילת

שפה - ענת

הפסקה

9:15-9:30

9:45-10:00

3

חשבון – איילת

חשבון – ענת

4

חשבון-איילת

חשבון - ענת

הפסקה

11:15-11:30

11:45-12:00

5

סיכום שבוע - איילת

סיכום שבוע - זהבית


סדר ההפסקות:
9:15 ענת יוצאת להפסקה, הילדים מבצעים משימה בזמן שאפרת משגיחה.
9:30 - חוזרת לכיתה. הילדים אוכלים.
9:45 אני יוצאת להפסקה בזמן שהילדים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה ואת שומרת עליהם. גבעות בר ישחקו בלובי וקיבוצים בחצר שנמצאת ממול.
11:45 את ואני יוצאות להפסקה בזמן שתלמידי שתי הכיתות יוצאים להפסקה: גבעות בר בחצר וקיבוצים בלובי. לין משגיחה.

שיעור שפה

א. הכתבה - מילים רטובות.

ב. מאזכרים - הקנייה על פי המצגת


מעבר לטקסט "איך עושה פרה" בעמוד 21. 
קריאה בזוגות וסימון מאזכרים בשני קווים תחתיים. 
המורה קוראת ובודקים. מידי פעם עוצרת ושואלת למי הכוונה. 
ביצוע המשימה בעמוד 24.


שיעור חשבון

כפל
הילדים פותרים על הלוח את התרגילים.
עומדים במקום ומקריאים אותם במקהלה מלמעלה למטה ומלמטה למעלה. כשאומרים פתרון - קופצים במקום או עושים תנועה אחרת שבוחרים. 
המורה מבקשת מהילדים "לצלם" את התרגילים ואז מוחקת את הפתרונות. מי חושב שהוא יכול לדקלם בצורה שוטפת את התרגילים עם הפתרונות שלהם?
מזמינים שני ילדים שידקלמו לסירוגין תרגיל-תרגיל.
מחברת מבדקים - מעתיקים ופותרים.

בספר: עד עמ' 125.

ש"ב באופק: חיבור וחיסור בתחום הרבבה.


סיכום שבוע

איך עבר עליכם השבוע? שתפו במילה אחת.

משחק: הרוח נושבת על... 

מסתדרים במעגל. כל מי שהתשובה נכונה לגביו, קם ומתחלף במקום. 

מי שאוהב את החורף. 

מי שאוהב גשם.

מי שההורים מרשים לו לשחק בשלוליות.

מי שכבר הורידו בגדי חורף מהארונות הגבוהים.

מי שגילה שבגדי החורף מהשנה שעברה קטנים עליו.

מי שאוהב לשחק בבוץ ולהתלכלך.

מי שלא נגעל מחלזונות.

מי שיום הולדתו חל בחורף.


שיר "חורף" של גידי גוב


תגובות