|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
מדעים - אייל |
שפה – איילת |
2 |
מדעים - אייל |
שפה - איילת |
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
שפה – איילת |
מדעים - ענת |
4 |
שפה - איילת |
מדעים - ענת |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
אנגלית - ליאת |
אנגלית - איילת |
סדר ההפסקות:
9:15 אייל נותן עבודה לכיתה ויוצא להפסקה, אפרת מחליפה.
9:30 אייל חוזר. הילדים אוכלים ארוחת עשר.
9:45 - 10:00 הילדים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שאייל משגיח. גבעות בר משחקים בלובי, קיבוצים בחצר ממול.
11:15-11:30 איילת יוצאת להפסקה, אפרת משגיחה בכיתה. (בקפסולה השנייה ממשיכים ברצף).
11:45-12:00 שתי הקפסולות יוצאים להפסקה, איילת משגיחה. גבעות בר בחצר וקיבוצים בלובי ממול.
מדעים
בדיקת ש"ב.
המשך מצגת משקופית מס' 14 עד שקופית מס' 28.
שפה
כתיב
הברקה - המורה מראה מילה לכמה שניות. הילדים כותבים את המילה לפי הזיכרון. לאחר מכן מאייתים במקהלה כל מילה.
ב. קריאה והבנת הנקרא:
איך עושה פרה? (עמ' 21 בחוברת המודפסת)
1. סימון נקודה בסוף משפט ומספור שורות.
2. קריאה דמומה וסימון מילים לא מוכרות.
3. דיון: מהו סוג הטקסט? איך ידעתם?
חלוקה לפיסקאות לפי מראה חיצוני. 5 פיסקאות סך הכל.
מצאו את המילים הבאות בטקסט ומרקרו אותן:
דבורים, ציפורים, פילים, לווייתנים, קופים, שימפנזים.
5. קריאת המורה. הילדים עוקבים באצבע.
6. על מה מדברת כל פיסקה? מציאת משפט מפתח ודיון על כל פיסקה בנפרד.
פיסקה 1 - יש חוקרים שטוענים שריחות, קולות, ריקודים ותנועות גוף משמשים כשפה אצל בעלי חיים מסוימים.
פיסקה 2 - הדבורים נולדות עם היכולת להעביר מידע בדרך של ריקוד.
פיסקה 3 - מתברר שאצל מינים רבים של ציפורים הגוזלים לומדים לשיר מהוריהם וממבוגרים אחרים בני מינם.
פיסקה 4 - יש חיות רבות שלבני האדם נדמה שהן אילמות, אך בעצם הן מנהלות תקשורת ערה.
פיסקה 5 - מינים מסוימים של קופים מתקשרים על ידי תנועות גוף והבעות פנים.
עונים על שאלות 1-5.
מי שסיים, מתאמן על קריאה שוטפת ומדויקת. אם יש חבר נוסף שסיים - התלמידים יקראו בזוגות זה לזה לפי תור שיקבעו ביניהם.
שיעור אנגלית
עמוד 12 תרגיל 2 - האזינו וכתבו איזה תמונה מתחילה באות Bb.
* עמוד 17 תרגיל 7 - סמנו מהו הצליל הפותח של כל תמונה.
* עמוד 17 תרגיל 7 - סמנו מהו הצליל הפותח של כל תמונה.
חזרה על מספרים באנגלית
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!