יום שלישי, 17/11

 

 

גבעות בר

קיבוצים

1

מדעים - אייל

שפה – איילת

2

מדעים - אייל

שפה - איילת

הפסקה

9:15-9:30

9:45-10:00

3

שפה – איילת

מדעים - ענת

4

שפה - איילת

מדעים - ענת

הפסקה

11:15-11:30

11:45-12:00

5

אנגלית - ליאת

אנגלית - איילת

סדר ההפסקות:

9:15 אייל נותן עבודה לכיתה ויוצא להפסקה, אפרת מחליפה.

9:30 אייל חוזר. הילדים אוכלים ארוחת עשר.

9:45 - 10:00 הילדים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שאייל משגיח. גבעות בר משחקים בלובי, קיבוצים בחצר ממול.

11:15-11:30 איילת יוצאת להפסקה, אפרת משגיחה בכיתה. (בקפסולה השנייה ממשיכים ברצף).

11:45-12:00 שתי הקפסולות יוצאים להפסקה, איילת משגיחה. גבעות בר בחצר וקיבוצים בלובי ממול. 

מדעים

בדיקת ש"ב.

המשך מצגת משקופית מס' 14 עד שקופית מס' 28.


שפה

כתיב 

הברקה - המורה מראה מילה לכמה שניות. הילדים כותבים את המילה לפי הזיכרון. לאחר מכן מאייתים במקהלה כל מילה. 

ב. קריאה והבנת הנקרא:
איך עושה פרה? (עמ' 21 בחוברת המודפסת)
1. סימון נקודה בסוף משפט ומספור שורות.
2. קריאה דמומה וסימון מילים לא מוכרות. 
3. דיון: מהו סוג הטקסט? איך ידעתם? 
חלוקה לפיסקאות לפי מראה חיצוני. 5 פיסקאות סך הכל

מצאו את המילים הבאות בטקסט ומרקרו אותן:

דבורים, ציפורים, פילים, לווייתנים, קופים, שימפנזים.

5. קריאת המורה. הילדים עוקבים באצבע.
6. על מה מדברת כל פיסקה? מציאת משפט מפתח ודיון על כל פיסקה בנפרד.
פיסקה 1 - יש חוקרים שטוענים שריחות, קולות, ריקודים ותנועות גוף משמשים כשפה אצל בעלי חיים מסוימים.
פיסקה 2 - הדבורים נולדות עם היכולת להעביר מידע בדרך של ריקוד.
פיסקה 3 - מתברר שאצל מינים רבים של ציפורים הגוזלים לומדים לשיר מהוריהם וממבוגרים אחרים בני מינם.
פיסקה 4 - יש חיות רבות שלבני האדם נדמה שהן אילמות, אך בעצם הן מנהלות תקשורת ערה.
פיסקה 5 - מינים מסוימים של קופים מתקשרים על ידי תנועות גוף והבעות פנים.

עונים על שאלות 1-5.
מי שסיים, מתאמן על קריאה שוטפת ומדויקת. אם יש חבר נוסף שסיים - התלמידים יקראו בזוגות זה לזה לפי תור שיקבעו ביניהם.

שיעור אנגלית

עמוד 12 תרגיל 2 - האזינו וכתבו איזה תמונה מתחילה באות Bb.
* עמוד 17 תרגיל 7 - סמנו מהו הצליל הפותח של כל תמונה.
חזרה על מספרים באנגלית








תגובות