|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
שפה – איילת |
שפה – זהבית |
2 |
שפה - איילת |
שפה - זהבית |
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
חשבון – איילת |
חשבון – זהבית |
4 |
חשבון-איילת |
חשבון - זהבית |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
חינוך גופני - אייל |
חינוך גופני - איילת |
שפה:
קריטריונים
להערכה |
השיג/ה
את היעד |
השיג/ה
את היעד באופן חלקי |
לא
השיג/ה את היעד |
שטף
קריאה |
הקורא קורא בשטף לאורך כל קריאת הטקסט. |
הקורא קורא בשטף חלקי לאורך קריאת הטקסט. |
הקורא אינו קורא בשטף לאורך קריאת הטקסט. |
דיוק |
הקורא קורא באופן מדויק לאורך קריאת הטקסט. |
הקורא מדייק באופן חלקי לאורך קריאת הטקסט. ( 3 שגיאות דיוק) |
הקורא אינו מדייק בקריאתו לאורך קריאת הטקסט. (יותר מ-3 שגיאות דיוק). |
הנגנה |
הקורא מתאים את אופן קריאתו לסוגה שאותה קורא. |
הקורא מתאים באופן חלקי את קריאתו לסוגה שאותה קורא. |
הקורא אינו מתאים את אופן קריאתו לסוגה שאותה קורא. |
סימני
פיסוק |
הקורא מקפיד להתייחס לסימני הפיסוק לאורך כל קריאתו. |
הקורא מתייחס באופן חלקי לסימני הפיסוק במהלך קריאתו. |
הקורא אינו מתייחס לסימני הפיסוק במהלך קריאתו. |
קריאה
בקול רם וברור |
הקורא הוגה באופן מדויק את כל המילים במהלך קריאת הטקסט. |
הקורא הוגה באופן מדויק רק חלק מהמילים במהלך קריאת הטקסט. |
הקורא אינו הוגה נכון את המילים במהלך קריאתו. |
חשבון
מקרינים על הלוח את התרגילים הבאים ומזמינים את הילדים לפתור.
לאחר מכן קוראים במקהלה תרגיל -תרגיל עם הפתרון.
משחק: מלך התנועות. מזמינים ילד שיעשה תנועות וכולם מבצעים איתו את התנועות תוך כדי שקוראים במקהלה את התרגילים ופתרונם. ילד שמתבלבל - יושב.
(בתור הבא, מזמינים ילד אחר להיות מלך התנועות, והילדים שאמרנו להם לשבת - מוזמנים לנסות שוב.)
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!