|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
תנ"ך – ליאת |
תנ"ך – איילת |
2 |
תנ"ך - ליאת |
תנ"ך - איילת |
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
גיאומטריה – ליאת |
גיאומטריה - איילת |
4 |
גיאומטריה - ליאת |
גיאומטריה - איילת |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
סיכום יום |
סיכום יום |
סדר הפסקות:
9:15 ליאת נותנת משימה לתלמידים ויוצאת להפסקה. מיטל מחליפה.
9:30 ליאת חוזרת לכיתה והילדים אוכלים ארוחת בוקר.
9:45-10:00 אני יוצאת להפסקה בזמן שהתלמידים משתי הקפסולות יוצאים להפסקה בזמן שליאת שומרת. גבעות בר משחקים בלובי והקיבוצים בחצר ממול.
11:15-11:30 לין מחליפה את איילת. (בקפסולה השנייה - שיעור רצוף עד ההפסקה)
11:45-12:00 איילת משגיחה על שתי הקפסולות. גבעות בר בחצר והקיבוצים בלובי. ליאת בהפסקה.
תנ"ך
בשבוע שעבר למדנו על יעקב ועשיו. מה למדנו? נסחו משפטים בדגם השוואה. (כמו, שניהם, אבל, ואילו, מצד אחד-מצד שני, בניגוד ל...)
כעת תצפו בסרטון קצרצר: עוגיפלצת אוכל עוגיות.
איך עוגיפלצת אוכל? יכול להיות שזה מצחיק אותנו. אבל אם היינו רואים אנשים אמתיים אוכלים בצורה כזו, מה היינו חושבים עליהם?
האזנה לאברהם כהן, מספר הסיפורים.
(בתחתית הסרטון יש פס כחול עם עיגולים. הקריני להם את ההקדמה, עד העיגול הראשון ואז את שלושת העיגולים האחרונים.)
עיון בכתוב עם ההסברים:
גיאומטריה
זווית ישרה - שיעור מתוך יישומטיקה. יש גם דפי עבודה. במהלך ההתנסות יש להסביר לילדים שכדי להשוות בין זוויות מניחים את הזווית, כך שהקודקוד ואחת השוקיים שלה יתלכדו עם קדקד הזווית הנמדדת. (מה זה שוק? מה זה קדקד בזווית? מה זה מפתח - מלשון פתח)
בספר: להנחות את התלמידים לגזור שקף של זווית ישרה אחת מעמוד 261 למטה.
מבצעים עמ' 32, 34 משימה 3, עמ' 35, 36, 37, 38
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!