![]() |
יעקב ועשיו |
|
גבעות
בר |
קיבוצים |
1 |
תנ"ך – ליאת |
תנ"ך – איילת |
2 |
תנ"ך - ליאת |
תנ"ך - איילת |
הפסקה |
9:15-9:30 |
9:45-10:00 |
3 |
גיאומטריה – ליאת |
גיאומטריה - איילת |
4 |
גיאומטריה - ליאת |
גיאומטריה - איילת |
הפסקה |
11:15-11:30 |
11:45-12:00 |
5 |
סיכום יום |
סיכום יום |
תנ"ך
ליאת, לפני השידור של הסרטון, שימי לב להערות הבאות:
א. בתחילת הסרטון הילדים מתבקשים להשוות בינהם לבין אחיהם.
שאלי אותם: אילו באילו קריטריונים נשתמש לצורך השוואה? לדוגמה: צבע שיער. מה עוד? למדי אותם ליצור טבלה בעלת שתי עמודות עם עמודה נוספת לקריטריונים להשוואה. שהם יחליטו בעצמם מה הקריטריונים המתאימים להם.
לקראת סוף השיעור, יש במצגת / סרטון השוואה בין יעקב לעשיו. יחד עם הילדים חברו בעל פה משפטי השוואה וניגוד תוך שימוש במילות קישור מתאימות.
המילים שנלמדו בכיתה: שניהם, כמו, גם, ו, ואילו, מצד אחד - מצד שני, בניגוד ל, לעומת זאת, אבל.
בסוף השיעור, אם ישאר זמן, בקשי מהילדים לכתוב במחברת לפחות שלושה הבדלים בין יעקב לעשיו. בכל משפט יש להשתמש במילת קישור אחרת.
בראשית כ"ה יעקב ועשיו.
לפנייך שני קישורים לבחירה:
סרטון כאן - על פי מערכת השידורים.
מצגת של מערכת השידורים, ללא סרטון כאן.
ש"ב - משימה מתוך "אופק". (המשימה כבר משויכת לתלמידים.)
גיאומטריה
ראשית, חזרה על לוח הכפל.
להזמין את הילדים ללוח לפתור את התרגילים.
לקרוא במקהלה את התרגילים והפתרונות.
קריאת עמודה ימנית - כמו תינוקות. קריאת עמודה שמאלית - כמו דרקונים. קריאה נוספת - לפי בקשת הילדים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך!